Studenten och skolavslutningstider

Sol, grönska och värme! (kanske inte just för dagen men iaf) Nu är våren äntligen här och där med alla festligheter så som studenter och skolavslutningar. För att underlätta förberedelserna tänkte jag här tipsa om att jag mer än gärna hjälper till med att göra era tårtor och andra bakverk. Jag gör allt ifrån traditionella prinsesstårtor, jordgubbstårtor, cheesecakes i alla de smaker, till lite mer avancerade varianter som tårtor i form av studentmössor, våningstårtor m.m. Tårtorna går att få i vilken smak och färg som helst, det kan vara moussefyllningar, fluff-fyllningar med olika godissmaker, fruktiga smaker, choklad i alla former, ja det mesta går att fixa jag är öppen för förslag och gillar utmaningar. Testa mig ;)

Vill ni nu ha tips, frågor eller kanske vill beställa en tårta så får ni gärna höra av er till mig, maila då till: [email protected] eller skriv en kommentar.
Bildkälla
Bildkälla
Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0