Vinnande koncept

Jag börjar med att lägga ut ett inlägg om en av mina favorittårtor, det är även denna som jag ställde upp med i en tårttävling som tidningen "Land" höll i. Tävlingen gick ut på att kombinera ihop ett eget recept på en tårta, det gjorde jag men bara för skoj skull. Det visade sig att juryn gillade den såpass mycket att jag gick och vann! Det var inte riktigt min mening men det var otroligt skoj.
Tårtan som jag tog fram var en frusen jordgubbe- och passionscheesecake med en kladdig chokladbotten. Det är en väldigt fräsch och svalkande tårta som passar väldigt bra en varm sommardag, men eftersom den är så god kan man självklart äta den året om ;)





Kommentarer
Postat av: Elisa Hyrkäs

Alltså det här låter som min drömtårta, vad skulle det kosta om man ville beställa en sådan här till 16e juni? :)

2012-05-01 @ 21:20:58
URL: http://gohardorgohomealways.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja den är sjukt god faktiskt, om jag får säga det själv ;) Den som är på bilden är för 10-15 personer och skulle kosta 200 kr

2012-05-02 @ 20:17:26
URL: http://sweetsbymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0